
بالاخره ازشراین غول بی شاخ و دم راحت شدم...
تقریبا بد نبود...
+فردا هم راهی مشهد هستم نایب الزیارتون هستم
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 340 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 0:10
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 278 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 0:10
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 295 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 0:10
به نام حضرت حق...تاحالا یه بستنی ازاین لیتری ها رو تنهایی خوردین؟؟؟امروز پیش خودم گفتم برم یه کاری کنم مثلا خودم رو تو دل مامان بابا جا کنم...رفتم یه بستنی لیتری کاکائویی خریدم وآوردم خونه...بلند این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد....ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 297 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 0:10
میخواستم ببینم کسی هنوز منو بعداز ۵ماه یادش هست؟
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 302 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 0:10